Jessica Biel Wants to Join the A-Team!!!

Jessica Biel Wants to Join the A-Team!!!

Biel and Sharlto Copley are confirmed as being "In Talks" for the TV show spin off movie..

By Bamf7 - Sep 16, 2009 04:09 AM EST
Filed Under: Action
Source: CinemaBlend

The rumors started last week as his follow-up to "District 9," Sharlto Copley would take a role as Captain H.M. "Howling Mad" Murdoch in the "A-Team." Now the rumors have made it to "Variety" with an added twist-- Copley is bringing Jessica Biel with him.

The trades say that Biel will play the ex-girlfriend of Bradley Cooper's character, Faceman, while Liam Neeson and Quinton "Rampage" Jackson remain as the other members of the elite squad. None of this casting is official yet, of course, and the Copley news remains the most interesting part, given that everyone wants more of him after his "District 9" acting debut. But Jessica Biel's fans, and I have to assume there are many, probably won't be complaining about her showing up either.

GLADIATOR II: Paul Mescal Squares Off With Pedro Pascal & Denzel Washington In Epic First Trailer
Related:

GLADIATOR II: Paul Mescal Squares Off With Pedro Pascal & Denzel Washington In Epic First Trailer

TOP GUN: MAVERICK Director's F1 Movie Starring Brad Pitt Gets An Action-Packed First Trailer
Recommended For You:

TOP GUN: MAVERICK Director's F1 Movie Starring Brad Pitt Gets An Action-Packed First Trailer

DISCLAIMER: ComicBookMovie.com is protected under the DMCA (Digital Millenium Copyright Act) and... [MORE]

ComicBookMovie.com, and/or the user who contributed this post, may earn commissions or revenue through clicks or purchases made through any third-party links contained within the content above.

LEEE777
LEEE777 - 9/16/2009, 6:15 AM
Does she now,,, she should play AMY!!!

(From series one).

Cool article @ BAMF!
lc
lc - 9/16/2009, 7:40 AM
lol@prototype say how you feel wont you lol
ElBicho
ElBicho - 9/16/2009, 8:41 AM
@prototype

That's Jessica Biel, not Alba.

Biel= Hotter and without the herpes, allegedly.
StrangerX
StrangerX - 9/16/2009, 9:34 AM
Sure let her Biel all she can be..

Knoxville for Murdoch
Johnny knoxville Pictures, Images and Photos
Bandrews1
Bandrews1 - 9/16/2009, 9:35 AM
I've never watched the tv series but I'm actually looking forward to this.
MatchesMalone
MatchesMalone - 9/16/2009, 10:19 AM
ElBicho-Jessica Alba has herpes?
Phinehas
Phinehas - 9/16/2009, 10:48 AM
The new A-team will have Jessica Bie...Im in.
supermarioworldE
supermarioworldE - 9/16/2009, 11:28 AM
Hopefully she'll play B.A.
BLANK
BLANK - 9/16/2009, 11:55 AM
Jessics Biel wants to join the A-Team, and I want to join Jessica Biel....can we all get what we want? lol
superdog
superdog - 9/16/2009, 12:15 PM
she is hot
GUNSMITH
GUNSMITH - 9/16/2009, 1:06 PM
I AGREE, KNOXVILLE FOR MURDOCK...HE'S PRETTY DEAD ON..I CAN SEE COOPER AS FACE, HE'S GOTTA BE SARCASTIC AND SLICK AND A PLAYER TOO.RAMPAGE AS BA..I WOULD HAVE PREFFERRED TERRY CREWS.WHOS GONNA BE HANNIBAL? I CHOOSE =PHILLIP SEYMORE HOFFMAN
GUNSMITH
GUNSMITH - 9/16/2009, 1:08 PM
TO BE HONEST, WHEN TEXAS CHAINSAW MASSACRE CAME OUT..I WASN'T SCARED..AT ALL.Y? BECAUSE JESSICA BIEL WAS IN TIGHT WET CLOTHING..THERES A THING ABOUT LOOKING TOO TOO GOOD..SHE'S CAME ALONG WAY SINCE 7TH HEAVEN...DAMN.
MarkCassidy
MarkCassidy - 9/16/2009, 2:41 PM
Shes a damn sex God!
Phinehas
Phinehas - 9/16/2009, 2:54 PM
I voted for Mel Gibson being the one champing on a cigar saying, "I love it when a plan comes together!" With that big wily grin of his.
DDD
DDD - 9/16/2009, 4:19 PM
Mel Gibson? That's great casting! I'd love to see that!

Johnny Knocksville would be perfect for Murdock! I can just picture him as that crazy, hazy guy!
WulfComicFan
WulfComicFan - 9/16/2009, 4:22 PM
@ Gunsmith, I was under the impression that Liam Neeson was playing Hannibal!?
DDD
DDD - 9/16/2009, 4:23 PM
And Jessic Biehl? She is a Sex-goddess!

SIF-BIEL 1
Joe6Pack74
Joe6Pack74 - 9/16/2009, 4:42 PM
Yeah she would be good. I would also like to see her as Bonnie in a seriously done Knight Rider movie. I would also take her to a steak dinner.
TheGambitFreak
TheGambitFreak - 9/16/2009, 4:48 PM
oooooooohhhh. yes chris hemsworth and biel in sex scene " how dare you strike down the son of oden" lol.

GUNSMITH
GUNSMITH - 9/16/2009, 4:58 PM
LIAM NEESON???.........WTF.
MarkCassidy
MarkCassidy - 9/16/2009, 7:26 PM
haha, yep, Neeson is Hannibal. Strange casting or what? I love the guy but he seems way wrong for that part. Gibson is a good one.
superdog
superdog - 9/16/2009, 9:13 PM
This movie will still blow. It was a good show in the 80s but won't translate to today no matter how much the try to update it. But put in a biel topless scene and you got my 8 bucks.
gizzep13
gizzep13 - 9/16/2009, 9:34 PM
What's wrong with my pants?
NERO
NERO - 9/16/2009, 9:46 PM
Yeah, I love Liam, but Hannibal is more of a Mel Gibson or George Clooney type. He enjoys the work and has a certain confidence that borders on smarmy.
View Recorder